top of page

Sam's Hair Company Group

Public·122 members

Brussels Oostende kijken stream 10 november 2023 Live sport

Luister online naar JOE, lees het laatste nieuws over je favoriete artiesten en mis niets van de leukste video's van JOE.

Ons streaming platform wordt het beste weergegeven via Chrome, Firefox, Microsoft Edge of Safari. We zenden onze evenementen uit in High Definition, maar hou er rekening mee dat de weergave van de streaming op uw scherm grotendeels afhankelijk is van de downloadsnelheid. Deze snelheid kan variëren afhankelijk van vele factoren (tijdstip van de dag, Wi-Fi prestaties, signaalsterkte, aantal gebruikers op hetzelfde netwerk, enz. ) Test hier uw verbindingssnelheid. Oostende | Samenvatting Volg Oostende live uitslagen, resultaten, programma en wedstrijddetails! Volgende wedstrijden: 10.11. Oostende - Circus Brussels, 12.11. Mechelen - Oostende, ... Het is niet mogelijk om onze streaming events te bekijken op meerdere schermen met dezelfde link. Krijgt u toch een foutmelding? Neem in dat geval contact met ons op via stream@flagey. be. Onze werknemers zullen permanent ter beschikking zijn tijdens onze live streamings om u bij te staan. Hoe navigeer ik tijdens de streaming? Het is niet mogelijk terug te spoelen tijdens de live streaming. Wat u gemist hebt, kunt u later bekijken. Hoe kan ik de concerten herbekijken na de live streaming? Klik op de link die u per e-mail hebt ontvangen (dezelfde link die u op de dag van het evenement rechtstreeks naar het streaming platform stuurde). U wordt vervolgens automatisch doorgestuurd naar de video’s van de concerten. Opgelet: Het kan enkele minuten duren na het einde van een live streaming voordat de concerten opnieuw beschikbaar zijn. Heeft u vragen over uw ticket(s)? Neem dan contact met ons op via ticket@flagey. be. Wij zijn ook bereikbaar via info@flagey. be of via onze sociale netwerken: Facebook, Instagram of Twitter. Gezien ons callcenter gesloten is, zijn we op dit moment niet telefonisch te bereiken. Hoe activeer ik ondertitels in de video's? Als ondertitels beschikbaar zijn, klik op de CC-knop in de onderste werkbalk van de speler om de ondertitels in te schakelen bij het bekijken van de video. De streaming werkt niet goed of hapert. Zou het kunnen dat u een trage internetverbinding heeft of dat er veel gebruikers zijn die van uw wifi-netwerk gebruik maken? Hieronder vindt u onze technische aanbevelingen voor optimale streaming-prestaties: Voor een optimale weergave van onze streaming adviseren wij een vaste verbinding via kabel, een downloadsnelheid van minimaal 7 Mbps. Kan ik de streaming events op meerdere schermen tegelijkertijd bekijken? Het is niet mogelijk om onze streaming events te bekijken op meerdere schermen met dezelfde link. Om van scherm te veranderen dient u eerst het venster van uw huidige webbrowser te sluiten. Vervolgens kan u het streaming platform openen in ander scherm (via dezelfde link die u per e-mail hebt ontvangen). Kan ik toegang krijgen tot de streaming op mijn televisie? Ons streaming platform is momenteel niet compatibel met apparatuur en diensten zoals Chromecast (we hopen deze mogelijkheid in de toekomst te kunnen aanbieden). U kan uiteraard steeds de HDMI-kabel van uw computer aansluiten aan uw televisie. Het lukt me niet om toegang te krijgen tot de streaming. Hoe kan ik contact opnemen op de dag van het evenement? Onze werknemers zullen permanent ter beschikking zijn tijdens onze live streamings om u bij te staan. Heeft u vragen over de live streaming? Neem dan contact met ons op via stream@flagey. be. Veelgestelde vragen | streaminglet op: de streamingconcerten van Brussels Philharmonic vinden plaats op een ander platform. Voor meer informatie over deze concerten georganiseerd door Brussels Philharmonic, bezoek hun website. Hoe krijg ik toegang tot de streaming? Heb je al een ticket gekocht voor een van onze streaming events? Klik dan op de link die u na uw aankoop per e-mail hebt ontvangen. Via deze link komt u rechtstreeks terecht op ons streaming platform. Eenmaal op het platform, klik op 'play'-knop om de live te starten. Telenet Giants Antwerp – Antwerp Giants BasketballTickets Telenet Giants Antwerp www. ticketmaster. be/artist/telenet-giants-antwerp-tickets/1272224? language=nl-be Fanshop shops. topfanz. com/nl/clubs/be/antwerp-giants Home Club Heylen Vastgoed Basket Campus Sociaal geëngageerd Night of the Giants Sportoase cheerleaders Pers Contact Nieuws Telenet Giants Team Speelkalender Klassement Tickets & abonnementen Lotto Arena Fanclub Merchandise Jeugd- & breedtesport Ploegen Jeugd Seniors dames Seniors heren Praktisch Activiteiten Business Hospitality thuiswedstrijden Sponsoring Onze partners Alle nieuws Telenet Giants Antwerp Met de fanbus naar Kortrijk! 08/11/2023 Vrijdag werkt Telenet Giants Antwerp in Kortrijk en tegen de plaatselijke Spurs de zevende opdracht in het kader van de... Geen winst voor Telenet Giants Antwerp in topper tegen Oostende 05/11/2023 Geen winst in de BNXT League voor Telenet Giants Antwerp. Ik heb beeld maar geen geluid. Vernieuw uw browserpagina en klik op de knop "Unmute the video" bovenaan de video. Test hier uw geluid met deze video. Is er geen geluid? Controleer in dat geval de instellingen van uw geluidskaart of luidsprekers. Probeer andere luidsprekers, koptelefoons of werk het stuurprogramma van uw geluidskaart bij. Ik heb geluid maar geen beeld. Probeer de pagina te verversen of start uw webbrowser opnieuw op. Werkt het nog steeds niet? Het kan zijn dat u het apparaat waarop u de streaming wilt bekijken opnieuw dient op te starten. Gebruikt u een advertentieblokker? Dit kan invloed hebben op het starten van de video. Schakel de advertentieblokker uit en vernieuw de pagina. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op via stream@flagey. Basketbal 2. Oostende, 6, 5-1, 11. 3. Mechelen, 6, 5-1, 11. 4. Brussels, 6, 5-1, 11. 5. Antwerp Giants, 6, 4-2, 10. 6. Luik, 7, 3-4, 10. 7. Leuven, 8, 2-6, 10. 8. Antwerp Giants BC Oostende Statistieken 23 nov 2022 — Bekijk live zonder advertenties! Geverifieerde en Legale Livestream. *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben staan ... Klara: Blijf verwonderd Smakelijk kijken! Het is lang geleden dat het bereiden en eten van voedsel Of dit alles nog niet genoeg is presenteert ze bij het Brusselse SMOG op 8 november ... Test hier uw verbindingssnelheid (wij adviseren een downloadsnelheid van minimaal 7 Mbps). Gebruiksvoorwaarden voor de chatfunctie tijdens de streaming Flagey heeft het recht om gebruikers te blokkeren wanneer deze: inhoud publiceert die in strijd is met de goede zeden, de openbare orde en de geldende wetgeving, of die kan worden beschouwd als een aansporing tot het plegen van een misdrijf of een ander strafbaar feit inhoud publiceert die inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten van derden; inhoud publiceert die inbreuk maakt op de privacyrechten of die het imago van derden schaadt; inhoud publiceert die iemand vernedert, beledigt, bedreigt, belastert of belastert; inhoud publiceert van racistische, xenofobe of revisionistische aard, of die aanzet tot discriminatie, haat of geweld tegen een andere persoon op grond van zijn of haar etnische afkomst, godsdienst, seksuele geaardheid, huidskleur, afkomst of nationaliteit; inhoud publiceert die gevaarlijk gedrag verheerlijkt en/of instructies geeft voor het bereiken van een gevaarlijk doel (bijv. Zoek een Store Zoek een Apple Store en shop Mac, iPhone, iPad, Apple Watch en meer. Meld je aan voor Today at Apple. Of vraag om hulp bij de Genius Bar. Leuven Bears Oostende kijken streaming 28/10/2023 4 okt 2023 — Leuven Bears Oostende kijken streaming 28/10/2023 Livestream 4 okt 2023 — [STROOM] Leuven Bears Mons-Hainaut kijken streaming 4 oktober 2023 ... Heb je nog geen ticket? Geen probleem. Via onze website kan u tickets kopen. Hoe kan ik meerdere tickets kopen of een vriend toegang geven tot de streaming? Een ticket bevat telkens één link naar de streaming. Als u bijvoorbeeld twee tickets bestelt, ontvangt u twee verschillende links. Vervolgens kan u één van deze links doorsturen naar de persoon die u toegang wil geven tot de streaming. Kan ik streamen vanuit het buitenland? Dat verschilt per activiteit. be om uw probleem uit te leggen. We zullen ons best doen om u te helpen. De streaming wordt niet in High Definition weergegeven. Het is mogelijk dat de videospeler ingesteld is om automatisch op een lage resolutie af te spelen: probeer de pagina te verversen of kies voor 'HD' in de instellingen van de videospeler. Het is ook mogelijk dat uw verbinding niet snel goed is om de streaming in High Definition weer te geven. Wat moet ik doen als ik de e-mail met de link naar het streaming platform niet terugvind? Stuur een mail naar ticket@flagey. be met de voornaam, achternaam en het e-mailadres (die u gebruikt hebt bij de aankoop van uw ticket) en we sturen u een nieuwe e-mail met de link. Wat moet ik doen als de link die ik heb ontvangen niet werkt? Heeft u ons streaming platform al geopend op een ander scherm? Sluit dan eerst het venster van uw webbrowser op dit scherm en open vervolgens opnieuw het streaming platform op een ander scherm (via dezelfde link die u per e-mail hebt ontvangen). Basketbal: Oostende live uitslagen, resultaten, schema 08.09. Oostende (Bel). Zwolle (Ned). 70. 68. W. Toon meer wedstrijden. Schema. EUROPABNXT League. 10.11. 11:30. Oostende. Circus Brussels. 12.11. 07:00. Kinepolis België | Kinepolis Oostende · Palace Liège · Bioscopen. Bioscopen. Kinepolis Antwerpen Live Stream, ScreenX 2D. Alle. Genre. Alle, Actie, Alternative Content, Animatie ... Home | ELEVEN on DAZN Per abonnement kan je 1 stream tegelijk bekijken in full HD. Te bekijken op tv's en streaming apparaten, smartphones, tablets, je computer en zelfs op je ...